Mammasamtal..

Igår var jag på mammasamtal på bvc. fick fylla i ett papper sist om hur ja mår å så.. så kände ja, ja antingen så fyller ja inte i det, eller så gör ja det å tar "konsekvenserna".. har inte varit så himlans glad på sistone och det beror väldans mkt på amningen. men hon tar inte flaska. jag är fast liksom. får ont i brösten, äter som en galning. blir deppig etc. behöver nödvändigtvis inte sluta, men ja kan känna att det skulle va skönt med en paus då å då..

nu ska ja börja skedmata henne då å då med ersättning för att hon ska kunna smaka på det då å då. sen ska ja börja mata henne med flaska å bröstmjölk. ska försöka fixa någe schema här. försöka komma in i rutin. hoppas på att det funkar. försökte ge henne en sked idag, men det gick ju åt fanders. även flaskan. men min bvc tant sa att ja kunde räkna med att det skulle gå åt fanders dem första gångerna..

nästa vecka ska ja dit igen på en fortsättning. se hur det går å så. känns bra. jobbiga överstökat (att prata om det). nu ska ja bara ta mig vidare härifrån...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: