Jahaaa..

Ja men då kom nästa bakslag då. Jag är tydligen utförsäkrad! Men gud va underbart.. Har 6 dar kvar på min a kassa. Tydligen så har aktivitetesstödet gått på a kassan vilket dem inte informera mig om. Underbart. Dessutom hade ja för mig att ja hade tre månader kvar. Kan ha räknat fel eller missat någe. Men jag trodde det.

Tror det kan va så illa så att dem har tom räknat mina dagar som sjukskriven from den 4 jan-13 feb på min a kassa. då är det ju någe som är allvarligt fel. Men ja har mailat dem nu då ja inte är kapabel till å ringa å fråga hur det sett ut med dagarna. Hur dem dragits.. Är ju sjukt om det ska gå på a kassa om ja e sjuk. Låter ju inte riktigt. Så ja hoppas det inte är så..

Men man får fan piss när skiten inte slutar...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: