Ooops..

så idag köpte vi då en hårtrimmer. Theo va hur glad som helst. Han ville tom ha på det här blåa skynket. Så han satte sig på stolen här. Å herregud. Han satt ju inte still för fem öre. Sen mitt i alltet så börja hans hår att fastna i trimmern. Ja sa till johan, jaaaahopp. åka å klippa honom imorrn då? *S* asså han ser förjäklig ut! haha. sååå ojämt överallt. å ja fick ju inte ens bli klar. ska göra ett försök imorrn å få honom klippt igen. annars så får vi väl åka å klippa honom. han e ju så långhårig (ja inte överallt nu *Asg*)...

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukade sätta Jack framför en film när jag klippte, då gick det hur lätt som helst.

Men nu när han har längre frisyr så klipper vi hos frisör och där får han ju också sittai en polisbil och titta på film.. snarare svårt att få honom därifrån haha!



Kram

2011-03-27 @ 10:24:47

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: