sliten

Jag är så jäkla ledsen. Fick just mail från fk och tydligen så när man har aktivitetsstöd och är sjuk så tickar ändå a kassan? har ni hört någe så jävla cp! detta innebär att näääääästan två månader har tickat på min a kassa då ja varit sjuk. att man ska bli straffad för att man försöker? man har alltså bättre förutsättningar då man är arbetslös. Bara gråter å gråter här. Orken rann av mig helt å hållet. å dagen har inte ens börjat.

Mina fina kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

VAA?? låter ju helt sjukt!!

idag när jag ringde a-kassa och meddelande att jag va sjukskriven sa dom att dagarna "fryser" och att jag ska påanmäla så fort jag kan börja jobba igen... hmm! borde det inte vara samma för dig??



kram kram kram

Postat av: Helen

Men lilla gumman då, vilket elände :(.



Vi har oxå problem med FK just nu, Tommy var hemma och VABade några dagar i jan, och tydligen så ska man inte göra det om man är arbetslös, blir bara krångel :/ nu har vi tjafsat med dom i 3 veckor och än så är det inga pengar i sikte :(.



Massa styrkekramar till dig.

2011-03-04 @ 08:18:48
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Helen

Vi har pratat med dom per telefon nästan varje dag nu i över en vecka och för varje dag så är det nåt mer som dom ska ha in, innan dom kan göra klart ärendet, och då ska du veta att vi har verkligen försökt fråga VAD dom behöver så vi kan skicka in allt på en gång men dom svarar olika varje gång, förstår din misströstan för jag har den jag med :/. Fattar inte hur någon orkar jobba på det där eländiga stället där dom bara får skäll hela tiden av folk som ringer och är arga och ledsna och hur handläggarna kan vara så fruktansvärt oempatiska?????



Men men det ska väl lösa sig vilket århundrade som helst :P.



Kramar på dig

2011-03-04 @ 16:54:48
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahaha vilken underbar kommentar och ja jag håller med om att den var SÅ oförskämd :/.



Ja dom är verklige så blåsta.



Kram

2011-03-04 @ 18:30:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: