läkartid..

Gick in på mina vårdkontaktar idag och skickade iväg ett mail om att jag ville träffa en läkare. Är bara för mkt nu. När jag gick från tvärbanan idag så tänkte ja, går mina ben framåt? för det kändes som om ja försökte röra dem, men ja fick ingen respons.. jag gick dock framåt. bara så trögt å komma fram.. på det så domnade benen av här hemma och nu när ja sitter å skriver här börjar armarna att domna. värker i ben och armar..

På det så har ja fått jätte mkt utslag på ryggen. det kliade så innåt norden igår, så ja bad johan att smörja in mig. han sa att han inte såg något. idag på hm då ja prova kläder så såg ja ju utslagen. såg ut som ja hade fått typ 20 myggbett på ryggen ?? På det så såg ja en leverfläck som ja inte sett förut. trodde det va ett djur från början. typ fästing som kröp. så ja ska kolla upp utslagen och fläcken med. kan tro att utslagen beror på pollenallergi. vill minnas att ja fått såhär förut. har även satt sig på luftrören så ja hostar nästan så fort jag kommer ut. såklart är min astmamedicin slut och dem vill inte skriva ut nytt då ja just bytt vårdcentral. är ju jäääääävligt dumt å skriva ut någe som ja haft i tio år typ. kolla journalen liksom. varför ska ja annars skriva under att dem får över min gamla journal. ja hajjar inte..

Nu har ja iaf skickat iväg det, sen blir det en tid och sen ska ja dit. ett steg taget iaf..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: