Måndag dag 1

Freja vaknade kl 7 idag? rackarns unge. sover inte under nätterna och vaknar så hemskt tidigt. inge skoj direkt.

 

Kunde iaf sova till 8, ja halvsova. Upp, i med en kopp kaffe. Ut med hunden på en snabbpromenix i 20 min. sen försöka å käka frukost. havregrynsgröt med rivet äpple, linfrön och kanel. Det tog tid och käka och det beror på gnälliga Freja som inte är på topp.

 

Nu har hon vaknat efter en timmes jojo sömn. Jag är helt slut. Börjar bra va?! Ska iaf ut med hunden på en sväng till, hämta Theo och sen gå hem. Kanske va i backen en stund. vi får se. Beror på hur jag känner mig. Men om jag skulle kunna somna nu sittandes med två stora koppar kaffe i mig, så känns det ju oroväckande.

 

 


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: