blablabla..

Gud vilket oerhört muntert inlägg det va jag skrev sist.

men ja va så slut. varts å mkt med allt bara. theo såg sjukt läskig ut då han kom hem från operationen. va väl inte riktigt med på hur han kunde se ut även fast jag trodde att jag var inställd på det. han va sååå blek. helt groggy. verkligen alltså. han kunde knappt stå själv för han hade apdålig balans. han kunde inte prata för han va ju svullen å groggy då. så han lät full. å ögonen då man ditta på honom så gick dem liksom runt. å ögonlocken höll på å stängas på honom hela tiden. å på det så luktade han så satans mkt sjukhus. ni vet det där sterila doften. kändes som om han va döende lr någe. va tvungen å gå från rummet ett tag å lugna ner sig. verkligen sån super hemsk känsla, att han skulle vara så dålig..

(ok nu tröck ja på någe å hela texten ändrades???????va gjorde ja??)

Freja hon bet mig i bröstet. asså riktigt badly. tur att hon inte hade tänder upptill, för då hade min nipple varit helt borta. fick ett hack i bröstvårtan och det gör så kopiöst ont. asså verkligen. ja kan knappt amma henne med vänster bröst. gör så ont så att jag gråter varje gång. känns bra å dålig (att ja har svårt att amma på det bröstet). får smått panik då ja hon inte vill ha något av det vi ger henne. så försvinner min mat. va gör jag då? men samtigt om den försvinner så måste hon ju börja äta mat. ?


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: