Kökslampa ?

Fasen jag måste ta mig till Mio. Fick mig en check i brevlådan, men den går ju ut i morgon. 250kr rabatt. Vi är lite smått sugna på att köpa denna lampa till köket. Men jag vill ju se den i verkligheten först. Den kanske är ful och inte alls som vi tänkt oss..

 

Inte kommer vi att hinna idag heller. Jag mår inge bra, mannen mår inge bra. På det har Johan åkt iväg å jobbat. SUCK OCH MEGA SUCK. Han hade iof inte så mkt val då företaget som bokat jobbet hade bokat in idag kl 13-14.. Johan sov hela förmiddagen och gick upp strax efter 11. Själv så proppa ja mig alvedon och sånt, men inte fasen känner jag mig ok för det. Känner mig något luddig i huvudet. Mer än vanligt ;) ;)

 

Se när han kommer hem. Just nu är det tyst iaf *aaaa*. Fejset sover och Theo tittar på balto. Kanonis!

*passar på å vila*


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: