tid?

Dagar som denna så undrar jag verkligen varför jag lägger så mkt energi på min blogg. Jag menar det är ju ett stort intresse. Älskar att hålla på med bilder, skriva. Det är ju för MIN skull som jag skriver. Jag älskar att kunna blicka tillbaka och se vad jag gjorde för ett år sen etc.

Men så kommer det här med samarbeten. Det är ju super skoj! Det är det verkligen. Men orkar jag det? Är ju så mkt mer än å bara skriva ett inlägg eller hålla i en tävling.

Skulle ju behöva vakna just nu, är så trött. Skulle väl behöva städa, duscha, få lite små grejjer gjorda. Jag har dock ingen ork. men det tar ju tid å ork å sitta vid bloggen med. kommentarerna samlas på hög med.. suck!

nej om man ska börja tänka på lunch?!

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Å vad jag förstår dig, men dom dagarna som det känns så här låter du bloggen vara....vi kommer finnas kvar nästa gång du bloggar igen :).



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: