fortsättning

min granne har fibro och sa att ja kunde få nr till hennes läkare. han jobbar inom smärta. känns ju som om det passar. ska in och få det strax hade jag tänkt. men hennes bil är borta, dvs hon är inte hemma.

igår kväll hade ja så ont i armarna så jag kunde inte slappa av alls. ingen rolig känsla. idag är det faktiskt hemskt. orkade knappt hålla i freja på natten/morgonen. la mig och sov en stund till på morgonen och sen gick vi ut här. men det var kämpigt. jag känner mig inte trött i huvudet, så det är inte så att jag hellre vill lägga mig. utan nu skulle vi ut och kika vart cirkusen var. om det fanns lite djur och så att framför allt theo kom ut. å det enda ja går å tänker på är, sluta tänk på att det gör ont, sluta tänk.. Händerna har domnat bort för 35e gången idag.. skönt att kl bara är två. ikväll har ja tvättstugan och helt ärligt så vet jag inte hur det ska gå. har tagit alvedon och ipren, men det hjälper inte det minsta.

Mannen och Freja ligger och sover just nu, tänkte försöka ta en tupplur sen då dem använt upp min säng tillräckligt :P

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: