Såå kul :D


Ååå det va så skoj igår! Hade det kanoners. Skrattade så jäkla mkt. Men det var ju roligt folk där, så det kanske inte är så konstigt. Den ena roligare än den andra. Satt och prata minnen och sånt. Va så roligt att träffa alla igen - så länge sen sist. Dessutom så drack jag så mkt - lite för mkt kanske. Är iaf inte bakis. Men ändå. Efter ett glas vin så var man redan körd där - efter det kan det ju bara gå nerför. haha. Blev några glas vin, Crille blandande nån jäkla grogg, Hanna lura i mig nån shot. haha.

Första gången vi lämnade bort Theo med. Åkte och hämtade honom sen efter. Så mysigt att se honom. Gos unge! Hade gått jätte bra hemma hos mamma. Han somnade på en gång - så kom vi å väckte honom. Lr ja, det va väl hunden egentligen som väckte honom (han gnällde så högt då vi kom).

Kom väl i sängs runt 3 i natt. Kl 6 var det dax för välling och kl 8 ja då var Theo pigg. Så ja har inte sovit mkt i natt men känner mig väldans fräsch ändå =) Tur det!


Efter en massa jäklas velande hit och dit så tog jag äntligen steget. Jag klippte av hela mitt jäkla hår! Läskigt värre! Gjorde dessutom liiiite uppklippt. 2,5 dm hår hamnade i mitt knä! Shit asså. Så mkt hår, nu är det borta.


Kommer sen in på Hannas blogg och då har jag vunnit med! 400 kr! Jag vet redan nu vad jag ska köpa. Blir en go och varm åkpåse till Theo i vinter. Jätte bra! Så glad!
Tack snälla Hanna och Barnkorgen såklart!
#1 - - J O A N N A:

god morgon=)

#2 - - Elin - Ett hus till oss:

haha, oj att du vågade klippa så mycket. Jättefint!



Sv: Det är bara en hobby :)



Ha en fin söndag!

#3 - - Carolina:

Låter som en underbar kväll - härliga bilder!

GRATTIS till vinsten i Hannas tävling :) kram

#4 - - emma - mamma till meja:

Kul att du vann! Modigt att du klippte av håret, ska bli kul att se på torsdag hur det ser ut i verkligheten!



Kram

#5 - - Martina:

Hej vännen!



Låter som ni hade en riktigt kul kväll...var de din första drickande efter theo??:)

Va fin du blev i håret cokså kanon snyggt:)



SV: med mig är de bara bra! Ska snart iväg på ett sånt här lekland och leka med Cornelia där:)



kramara ha en bra dag!

#6 - - Mia ❤:

Härligt att ni hade så kul! Fina bilder :)

#7 - - Anette:

Grattis till vinsten!

Tycker du passar super i din nya frisyr :)

#8 - - Emelie:

Grattis till vinnaren :)



Ser ut som ni hade många goa skratt :)

#9 - - Anonym:

kul att du hade så roligt =)



Grattis till vinsten =)



Du försökte allt du med, vad gör man inte för att få igng det. Jag försöker röja och hålla igng lite.

Som tur var så är min foglossning så hemsk att jag inte kan gå, skönt det iallafall, har mer problem med ischias istället och vanligt ryggont.



Ja han kommer förr eller senare =) skall till sjukhuset på koll på fredag då det är 42 fullgng veckor då, så vi får se vad de säger då. Vi kanske blir igng sättna om han e för stor, vill ju helst slippa kejsarsnitt.



Kul att din förre detta arbetskollega fick barn i fredags =)

Det e verkligen mng som får barn i sommar, värsta babyboomen.



Hoppas du får ihop listan till storhandelingslistan.

Du var jättefin i ditt nyklippta hår, passar verkligen i det.



Nu skall här ätas lunch här.

ha en bra söndag

Kram



.

#10 - - Dorothea - Tvillingmamma och Gravid:

å vad roligt!

grattis å håret SUPER FINT!!!!



menar du den 22 a, nu på lör? Då har vi kräftskiva här hemma.. iof på kvällen, men blir nog lite stressigt att smita iväg dit för att sen vara hemma här å fixa iordning allt.



Hoppas ni får en kanon dag utan the big heby ;)

#11 - - ♥Linda med familj och Lillan i magen♥:

Åhh grattis till vinsten :)

Jag mår bra och den privata handlar om folk som baktalar andra för att se bra ut själv. Trodde inte att denna vännen skulle göra så men ack vilken kniv man fick i ryggen.

#12 - - Anonym:

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

#13 - - M A L I N:

det lät som ni hade kul ja ;)



kul att du vann också :D



sv: åh vad härligt. är sugen på santorini faktiskt :) vart på kreta var ni då?



det är fint här, själv då?

#14 - - Willes mamma:

Tack för att ni kom igår och gjorde festen med oss!!! Så trevligt:) Skönt att det hade gått bra med Theo. Kramkram

#15 - - Mindy:

God kväll gumman..Stort grattis till vinsten..alltid kul när man vinner...Har nyss kommit hem efter några timmar på stan själva för att leta byxor & det blev båda byxor & en kofta & ett eller två par skor...så nu är byx tiden räddade ett bra tag fram...h&m är så bra med priser & allt..Jag är inte bra på att sy så det får bli en amnings kudde som man får köpa klar om jag inte har tur att min kusin syr en till mig.Söta bilder.Ha ne skön kväll.kram kram

#16 - - L:

Åh grattis till vinsten! super fin ihåret jue=)

Vad kul att du hade så roligt på festen! kram

#17 - - ♥Linda med familj och Lillan i magen♥:

Jo det va tråkigt, men nu har jag pratat med henne och förstår bättre.



Ja det är skönt och nu hoppas jag att det får lov att vara så här den sista tiden nu.

Jar ju två månader kvar i morgon om man ska gå på beräknad födsel datumet :)



Allt bra med dig annars?

Kram

#18 - - Fru Evelina:

ooo vad modig du är! men det blev verkligen jättefint! trivs du med det eller är det ovant än?



kram

#19 - - emma - mamma till meja:

Har ni lust att komma ut till oss på torsdag, ser ut som om det ska bli fint väder? Annars hittar vi på nått i stan, har du nån bra idé?



Vad har ni hittat på idag?



Kram

#20 - - Liw:

Grattis till vinsten och en fin frisyr :)

Tusen tack för hjälpen, kanske ska skita i att flytta menyn helt och hållet, hmm. Funderar på att ha en brytfärg som bakgrund till menyn, men har som idé torka:S



Aja, får fundera lite till :)

Trevlig kväll,

Kram

#21 - - sara:

Tusen tack för hjälpen! =)

Ser ut som ni hade skoj, härlig bild när ni skrattar =) Modigt av dig att klippa av så mycket av håret, är du nöjd då?

Och grattis till vinsten, härligt!!!

#22 - - Susanna:

Vi var på Makriqialos. Lite långt från flygplatsen annars helt okej. Grattis till vinsten och du blev finfin i håret! Kram

#23 - - Maria:

Vad fin du blev i håret!

Grattis till vinsten:-)



Kram Kram

#24 - - M A L I N:

sv: härligt! vi var i kato stalos :)



ja, det är lite det jag vill..

#25 - - L:

Åh vad gullig du är! Ska försöka bestämma mig för några bilder och färg o så. Kanske måste ta en fika med dig en dag och prata mer om blog utseende (bra ursäkt) :D

Kräftskivan var trevlig,lugn. Åt lite kräftor och lite bröd.Men istället för chips och sånt åt jag annanas bitar m ett glas apelsin juice =)

Idag syndade jag med 1tugga på en kaka.haha. sen har jag bara ätit mina påsar.

Vad skönt att du slapp vara bakis idag!

Jag är supertrött så jag har fortfarande inte orkar lägga upp bilderna från semestern,usch vad långsam jag e.haha.

kram

#26 - - Jennie:

Vad fin du blev!! :-)

#27 - - Angelica:

Mysigt att få komma iväg lite själva också det är bara bra med lite egentid..

#28 - - Linda:

Sv. Ja du det räcker gott och väl med att gå i deras trafik för att man ska vara rädd om sitt liv:-)



Vilken rolig kväll du verkar ha haft och visst är det skönt att klippa bort allt hår:-) Jag trodde verkligen jag skulle sakna mitt hår mer än vad jag gjort, men nu kan jag faktiskt ha utsläppt utan att mitt hår ser ut som ett fågelbo efter en kvart:-)



Frisören frågade mig om jag ville ha med mig min svans hem då han klippte av den, men jag tackade nej, vill inte ha en påminnelse om hur långt hår jag en gång haft:-)



Grattis till vinsten:-) Måste själfv börja tävla lite igen känner jag:-)



Ha en bra dag..

#29 - - Erika:

visa sen vad du köpte :D

#30 - - Angelica:

kan förstå att du vill tillbaka...skulle jag också vilja :D hehe

Men nästa gång är det min tur att åka :P



Vad hade du för dig under helgen då?