Fyrkanter..

usch ja ser allt i fyrkanter här. Nästan suttit i fyra timmar vid datorn och bara pysslat med fotoboken. Snark. Är ju så mkt jobb. Men det kommer att vara värt det i slutändan. Theo somnade tidigt idag - tidigt för att vara han dvs. Men han vaknade och gallskrek. Gick knappt att trösta honom. Han var sååå ledsen. Lyckades få honomatt somna om i min famn. Men så fort jag skulle lägga ner honom så skrek han. Så nu ligger han här i vår säng. Men han har inte sovit bra alls. Han rör på sig hit och dit, gnäller, piper, gråter. Usch jag tycker sååå synd om honom. Är bombis på att det är tänderna som spökar. Han har ju varit gnällig iaf den senaste veckan. Inte likt honom. Han som annars sover så bra med. Ska försöka lyfta in honom strax. Sen ska jag ta och lägga mig. Orkar verkligen inte fortsätta mer i dag. Får ta nya tag i morgon.. Svarar på era kommentarer då!!

#1 - - Elisabet:

Stackars liten!

#2 - - emma - mamma till meja:

Hur gick natten? Hoppas ni fick sova lite i alla fall :)



Krams

#3 - - Malin:

Undra om det är något som går hos alla barn just nu..verkar vara en hel del som sover dålig. Tindra är en av dom..

#4 - - Martina:

hej gumman!

va jobbigt att du ser fyrkanter hoppas fotoboken blir bra:)



sv: vet inte riktigt men tror forskningen går ut på att man ska se vilka barn som mins med åldern eller när de börjar minas. de är studenter som gör de.

annars vet jag inte men de tog ca 3 min, och för de fick hon 100 kr på barnens hus:)



hur är de annars?

kram

#5 - - ♥Linda med Familj♥:

Jag bara älskar den bodyn.

Allt bra annars????

#6 - - Annelie:

Goseprinsen!! Stackarn!! Hur fortskred natten? Kunde han sova nått?

Besvärligt med dessa gaddar!! Usch, usch...



Hoppas dagen blir ti

#7 - - Annelie:

Hahaha... Fick hjälp med föregående inlägg... därav att det blev ett hastigt slut... Haha... Tilde ville va med och kommentera... Hon tyckte nog synd om Theo och ville skicka iväg kramarna till han fort!!

Nåja... Hoppas iaf att dagen blir till det bättre och han får sova bra under sina "lurer"!!



Ha en underbar tisdag!!



Kramar i massor

#8 - - sara:

Det var en himla snygg tröja han har på sig måste jag säga =)Och tack för bilden du skickade! Jag ska också skicka några till dig som jag inte har gjort än, du vet de bilderna jag tog när jag var hos dig sist, på dig och Theo och så var det några bilder på bara Theo också. Jag skickar de som är helt oredigerade så kan ju du trixa med dem själv hur du vill, jag gjorde dem ju svartvita med kontraster och sånt...

#9 - - Lillen:

Haha ja vinet får vi inte glömma =) Hoppas det blir bra med fotoboken, jag tänkte börja med min idag. kram

#10 - - Sara - Mamma till Nova:

Hehe, så är det ju alltid. ;) Alltid kul och ha liksom.. Jag ha framkallat hur mkt som helst. folk säger ju att man ska använda kameran flitigt. :P skrattar Tiden bara rusar iväg ju. :P

#11 - - Lillen:

Åh vad jobbigt. Hatar sånt när man själv inte har råd att ge något super dyrt. Men han får ju skylla sig själv som köper utan att fråga. Du får ge något med hjärtat istället för med plånkan helt enkelt.

Stjärnan i granen är köpa på claes ohlsson när vi har i nacka forum jue =D Visade visst aldrig den s

Kramisar