Så jäkla skönt..


Har inte sovit överdrivet bra i natt kan jag väl säga. Förutom att jag var dödstrött i natt och slocknade på en gång, så vaknade jag under hela natten av Theo. Han mådde inge vidare igår kväll och inte heller under natten. Antar att det är tänderna som spökar. längtar tills den dagen då han kan säga, MAMMA JAG HAR ONT DÄR. Som jag längtar dit. Mannen va däremot hemma idag, så jag fick sovmorgon. Men inte är jag pigg för det. Hela dan har blivit skev mer eller mindre.. Är bara såå trött, skulle kunna lägga mig igen..

Annars så kom det lite skoj i brevlådan idag. Bland annat en beställning. Ska ta å kika på den, se om det är något som jag ska behålla. Såklart bara till Theo.. :P Men han har växt ut alla sina kläder, så nu måste han få lite nytt in i garderoben..


Sen så fick jag papper från kyrkan. Har varit i kontakt med prästen som döpte Theo. Hon va ju inte lätt att få tag i. Hon är den enda i hela kyrkan som inte har någon mail. Hah. Hon är ju ganska så gammal. Men i fredags så fick jag äntligen tag i henne. Och idag kom papprena hem. Vi ska nämligen ersätta Theo´s gudmor med någon som bryr sig om honom och finns i hans liv. Känns mkt mkt bra. Så vi är väldigt nöjda med beslutet och det var absolut inget problem heller för den delen.
Så det är mer eller mindre gjort.



Nej nu ska jag fortsätta lite med fuji boken medans Herrn sover.. =)


"Jag vill vinna värmenallen Hugo från
Scandinavian BlondeMuppsan´s blogg"
#1 - - Annika:

Skönt gumman. :)

#2 - - emma - mamma till meja:

Haha vilken härlig bild :D



Kram

#3 - - Carolina - Vinn ekotofflor från Ecoloco i min Julkalender idag!:

Vad skönt att få ordning på saker och ting! :-)

#4 - - Emelie, Elliotts mamma:

hihi..söt kille i söt frilla!

#5 - - Malin:

Hehe ja men det är så jag känner mig just nu ^^ Meeen det är ju snart över :)



Hoppas att han sover bättre inatt då :)

#6 - - Malin-mamma till sam:

HEj hej hur är det hos er såhär innan jul?

#7 - - Helen:

Så skönt att det gick att fixa till med "gudmor".

Ha en skön dag imorgon :D

Kramisar

#8 - - Lillen:

Skönt att det är avklarat nu med papprena. Haha han var ju supersöt i kimonon. =)

Jag gjorde fotoboken igår. Fy vilket arbete, i slutet orkade jag inte mer så jag la inte massa effekter och så. Hoppas det blir någorlunda bra. Gissar på att din kommer bli super snygg. Ska göra en sen när Emmie blir 1år men då ska jag ta mer tid på mig. Hoppas Theo sover lite bättre snart igen, vet ju hur det kan vara med tänderna :( Kram

#9 - - Diana - Gravid ♥:

Har en tävling om ett valfritt namnsmycke för 400 kr. Delta jättegärna! =) Tror du skulle gilla tävlingen! God Jul och kram, Diana