Fotoalbum Gratis!

För några veckor sen så såg jag i någons blogg att dem hade gjort ett fotoalbum. Jag har själv gjort det förut, men inte visste jag att man kunde göra som böcker.  Det är ju så himlans fint. Jag skulle vilja göra hur många som helst. Jag har ju såå mkt bilder. Det är alla möjliga resor, från vårat bröllop och nu när Theo är med oss, så vill jag ju självfallet ha en massa bilder samlade på ett fint ställe med. Jag tar ju en massa massa bilder, och det blir ju aldrig så att jag ordnar med dem. Känns inte som om tiden finns till helt enkelt. Men nu kan man ju snabbt och enkelt ordna det över nätet. Det är ju jätte smidigt. Man får ett fint album - finns ju olika teman som passar just dina bilder.

Om du har en blogg eller en hemsida så kan du få en sånt här fotoalbum Gratis. Det är Fuji som kommer med det generösa erbjudandet! Hur snällt är inte det?? Jag blev så glad då jag hittade det! Jag själv kommer att lägga in några av våra speciella bilder i ett sådant album. Varför inte göra ett album till någon som du tycker om - i present. Är ju kanon till speciella tillfällen. Och fina. Nu kan just du föreviga ditt speciella minne! Gör ett sådant du med!

 Allt man behöver göra är att skriva lite om deras fotoalbum - minst 100 ord. Å sen så fyller du i deras intresseanmälan som du hittar här. Och sist men inte minst så fyller du i att du blev rekryterad av mig: nina_bergquist@bergnet.se
Enkelt som en plätt!!!


Du följer väl min blogg?

#1 - - Beatrice:

okej :) men han va söööt :)

#2 - - Beatrice:

Tack så mkt :) det samma :) Kram

#3 - - Nina:

Jag är inte bättre jag som somnade vid 1.30 :/



Åh tack fr tipset! Har velat göra ett hur länge som helst och då det är gratis är det ju bara ett stort plus!

#4 - - Anette:

Jättekul att spara! Jag gjorde ett till svärfar när han fyllde 60 förra året, verkligen uppskattat!

#5 - - Mindy:

Så gulligt med egan fotoalbum med alla sina högtider..Ha en skön lördag ..kram kram

#6 - - Linda:

oj, va roligt :D

#7 - - fashion stuff:

Hej !



Har en liten frågestund på min blogg, och det handlar om vilken hårfärg du har. Så besök min

blogg, och välj en hårfärg utav mina alternativ

som stämmer med din hårfärg.

Och om du vill kan du rekomendera andra du känner.

P.S super söt blogg !

#8 - - Elin:

Det låter jättebra, precis vad jag behöver! :)

#9 - - Mindy:

Ha en skön lördag med familjen..Hoppas att du finner det behöver i mat butiken..kram

#10 - - L:

Hmm konstigt att jag inte såg det här inlägget tidigare!! Låter som en jättebra ide. Ska kolla in det! =)

#11 - - Linda:

Ja, gratis är alltid bra!



va gör du?

#12 - - lovisa:

skulle vara jätte snällt ifall du kunde rösta på mig som veckans sötaste bloggare, nummer 10! glöm inte att skriva ditt namn när du röstar och skriv gärna till mig sen att du har röstat så att jag kan tacka dig! http://blondinjennifer.blogg.se/2009/july/utkast-antligen-kommer.html#comment :D

#13 - - Marlene:

Tack så mkt! :)

Kanske skulle göra en sån av graviditeten sen.. får se :) Tack för tipset! Kram

#14 - - Therese och Henry:

Åh va roiigt! Såg om ett sådant på ett annan blogg men stod inget om vart man gjorde det och fick inget svar heller, tur du skrev om det! Ska nog göra ett sådant jag med =)

#15 - - Lovisa:

tusen tack! :D

#16 - - Linda:

aha okej!

Ja det e lätt att man fastnar här ;)

#17 - - jennifer gräll:

sv: tack för din röst :)



vad ska du göra idag?

#18 - - madde:

vad fint

#19 - - SANNA:

Hejhej :) haft en bra dag? :)

KRAM

#20 - - Martina:

va söt:) Sånt är kul. Har fixat ett sånt från dopet på Cornelia men har inte kommit för att beställa de än men kommer nog göra de snart:)



Tack för stöttningen!



kram

#21 - - Therese och Henry:

Men hur funkar det egentligen? Får man någon slags kod av dom så man slipper betala eller? Nåja, jag har registrerat mig nu i alla fall, och ska skriva ett inlägg om det på bloggen nu... =)



Ja, det är svårt med presenter, ibland finns inget att välja på och ibland för mycket. Spa't lät lite trist om det var tjejen som ville ha det. antingen den grejjen han vill ha, eller om ni ger honom en upplevelse som ni kan dela med honom kanske!

Nu är vi lite piggare och på bättre humör här, tur det... =)



Annars händer inte mycket, lugna dagar och försöker fixa lite med huset och träffa släkt och vänner =)

vad har ni för planer i helgen/veckan?



Kramar

#22 - - Maria:

Vilken jätte mysig blogg!

Här kommer jag att titta in fler gånger:-)



Trevlig helg.

#23 - - C:

Vad nice! ska försöka orka fixa till det imorrn :) va ju en jättebra grejj det där... och gratis är aldrig fel. Ses imorrn!

#24 - - L:

Haha ja jag trodde att det fanns någon reklam för fujji eftersom du snacka om det och jag inte såg detta inlägg. Det var d jag mena med reklamen!=)

Ja nu ska jag väll försöka skriva något om det där fotoalbumet då :)

#25 - - Veronica - mamma till Denver:

hur bra som helst, jag ska också :D hihi ;)

#26 - - sara:

hej coool blogg!

har du tid så kolla gärna in våra bloggar:

http://saareys.blogg.se

http://jojonilsson.blogg.se



puss!

#27 - - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥:

Oj, vilket bra tips! Det kanske man ska skulle ta och fixa!

#28 - - Fady Saffo:

Tja jag tycker att du har en fin blogg och jag har lite skysta tips hur du kan tjäna bra pengar på den ! http://mrfadfat.blogg.se/2009/july/bli-medlem-ligger-uppe-pa-1233kr-nu.html#comment gå in där och läs mer :)

#29 - - Frida:

Kram & Puss & sov så Gott!

#30 - - Anonym:

Ett hett tips!



Jag har hittat en ny sida där man väldigt enkelt kan samlar poäng genom att ta del av bra erbjudanden, klicka på länkar eller värva kompisar. Sen kan du byta ut det mot presenkort på över 60 olika butiker! Gå in här och bli medlem fort så får du 35 poäng direkt: http://www.freestreet.se/?r=17550



Ha en fin dag!

#31 - - Kirsi:

Tackar Tackar =)

Dessa fotoalbum är så himlans fina. Tänk att man kan samla dom på det viset. Tack för tipset, jag ska genast gå in och kika =)

Annars allt bra med er?

Kramar

#32 - - Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid:

Åh, vilket bra tips!



Jag valde en sådan fotobok när jag var hos fotografen och valde ut våra bröllopsbilder! Sorterat och klart, hur bra som helst!:.))



Skall klura på ett inlägg... det där erbjudandet verkar ju hur bra som helst!:.))



Och ännu en gång tack för trevligt möte på galan!:.))