Saturday... (tävling)

I lördags så åkte vi först och klippte mannen och Theo. Ja Theo blev lite klippt. Väldigt ojämt. Stackars frisör. Han såg livrädd ut - för att göra illa honom. Theo var nämligen inte förtjust i att någon skulle klippa honom. Så det blev inge vidare. Han har inget hår i ögonen nu iaf. Fick en xl inpackning av mannen med. yey..

 

Vidare till ikea där vi handlade en hel del saker. Bland annat en ny tvättkorg - då vår andra var deformerad. Exakt likadan köpte vi nu. Enda som får plats där i mellan. Å den passar perfekt. Nya överdrag till skötbordet. Köpte en ny stol - som vi kan ha hemma. Orkade inte släpa den vi hade fram å tillbaka. Vi köpte förvaringspåsar, potta, tallrikar till Theo, kastrull, träslevar, Matlådor. Vi glömde barnlåsen *Suck*

 

Förvaringslådor köpte vi med. Dem är så jäkla bra. Får ju plats med så mkt. Helt plötsligt så blev det lite mera plats iaf.. Har en massa fler leksaker i garderoben. Men avvaktar att ta fram allt. Vore ju trevligt om han lekte med det han hade först.

 

Vi köpte även block och kritor vilket han tyckte var super skoj. Han satt där och pyssla hela kvällen. Tyckte det va kanon skoj. Va ju tvungen å rama in hans första ritning med *S* Så fint! :D Står på hans hylla i sovrummet (som ni kan se på bilden ovanför). Har en till ram - så ja väntar på ett till mästervärk som jag kan rama in =)

 

Kvällen spenderades framför tvn. Robinsonfinal ju. Så jag käka lite gott godis och drack jordgubbsbubbel. Mumsigt värre. Sen la jag mig i hyfsad tid för en gångs skull! Så det va en kanon lördag! Fick så mkt köpt och gjort. Va kanon.

 


 

tavling_gravidfotografering_adorablemoments_mamalicious

Jag är med och tävlar hos Mamalicious där jag kan vinna en unik gravidfotografering med Adorable moments. Tävlingen hittar ni HÄR!

 

ååå ja vann denna!!!! Såå glad!

#1 - - Linda, Stolt Mamma till två Busfrön:

Åhh tack så mycket <3

#2 - - Linda, Stolt Mamma till två Busfrön:

Hihi ja i alla fall om man ska titta på 7 saker om dig. Jag gillar/avsyr samma saker.



Hon tackar :)

#3 - - Linda, Stolt Mamma till två Busfrön:

Hihi ja faktiskt :)

#4 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

Hej gumman!

Jag är jätte trött idag känner mig små slut har varit så mycket jobb nu och har 2 dagar kvar men annars så funkar de.

jobbigt att inte ha nån energi känner igen mig där ändå står jag och målar Cornelias rum men de är väll för att man vill se slut reslutatet:)



SV: jo de va jag som sa de där om rosenrot hihi:) har ätit de själv 1 vecka nu så får väll se har Äl till helgen:)

Nu måste de väll bli vår tur ialla fall....



Hoppas ni får en mysig kväll

kram

#5 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Vad fint.

Ja dessvärre har vi ju videokameron, två st.

Jesper jobbade ju på Thorn förut vettu - så teknik prylar har vi för mycket av =P



#6 - - Kirsi:

Åååh vilken sööt teckning =)

Duktig liten konstnär. Det ska jag banne mig köpa till Alex, kritor och ritpapper.Så mycket det finns somman tror de är för små för. Men det är dom ju faktiskt inte =)

Kram

#7 - - Elin - Ett hus till oss:

Så kul att första ritningen inramad, han har talang ju!

Hoppas ni har en mysig kväll, Kram Elin!

#8 - - Hanna:

sv: saknat mig gumman? ;o) haha... nu har jag uppdaterat lite nsbbt! ^^



vilka vina saker ni köpt... och vilken fint eckning han målat! =)



kram kram

#9 - - Louise:

NEj det e alldeldes för mkt med snön nu, men här har det faktiskt blivit mildare. Men det skulle ju bli värre igen tyvärr



Ja ikea har verkligen en massa, har hur mkt som helst vi ska ha därifrån, men måste vänta till nästa löning tyvärr. Fint det blev med Theos rum och superfint konstverk han hade gjort.



Försöker få lillen att somna här men det e verkligen inte det lättaste, blev avbytt av mannen.



Hoppas att ni har en trevlig kväll

kram kram

#10 - - Angelica:

Vilken söt ritning och vad snyggt ni har i badrummet...Lite avis faktist!!

#11 - - N I L M A:

oh, gillar verkligen ert duschdraperi :D



sv: har ingen aning :S

#12 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Vad söt du är som sitter och funderar, haha.

Jag har gett upp.

Dock delat ut lite .. men dom kan jag ju inte lägga upp på bloggen nu, då blir det ju dubbelt. Haha.



Tror jag ska säga presentkort ändå. Jätte trist men bra för oss! Faktiskt.

Annars kan man ju komma tomhänt också - omd et inte passar. Haha. ;)

#13 - - Annelie:

Hej gumz!!

Ja, det är himla tråkigt då bloggarna ska krångla!! Bara bita ihop!! Tur det gick att kommentera i andra inlägget!! ;)



Bara bra med oss hela högen!! Molly & Tilde är väl lite snoriga än, men blev inget mer av det och det känns ju bara skönt!!

Mår ni bra? Är du ff lika trött?



Ja, det känns så himla skönt att det börjar likna nått i sovrummet nu. Dock blir det ingen tapetsering förrän onsdag eller torsdag, men hoppas innerligt att det ska vara klart innan helgen!!

Tapeterna har vi hemma sen 2 veckor tillbaka, och lim köpte vi i lördags!! Så det är klart!! Skönt det!! :)



Må så gott vännen!!



Stor Kram

#14 - - Caroline:

de blev kanon me lådorna i hyllan =)

naah stackars theo, kunde ni inte locka honom me nåt så han satt stilla? ;)



han döps nu på lördag =)

sååå de är mycke som ska fixas, men bara roligt och som du säger de är en härlig dag!

kram

#15 - - Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

Den där tvättkorgen har vi haft superlänge, är verkligen nöjd! :D

#16 - - Emelie:

Vilken fin teckning!