Vaken..

Jamen då var jag vaken igen!.. Så himlans trött. sitter här med te och red bull.. vilken kombination. Johan är inte ok i foten så ja vet inte om vi kommer iväg här. Bara han som vet, så jag vet nada just nu.. är trött å kinkig och känner mej inte på någe fantastiskt humör.. Vet inte vad det är. satt och drack te å kände att jag ville storböla?? aja det går väl över lixom allt annat.. Ska iaf in i duschen strax.. Tvätta håret å stuff..

johan tror inte att han kan koppla med bilen så nu kollar vi om hans bror ska med, isf kan han köra.. eller om vi får plats i bilen.. vi får se vad som händer..  hatar att inte veta.. hoppas johan kan köra. skönast då..  nej nu blir det tv å te och sen dusch.. .

Hoppas alla hade det trevligt igår.. kramsis..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: