Då var det dax..

image4
Ja då va helgen redan över. Älsklingen min ska till jobbet i morgonbitti och så blev jag själv hemma igen. Jag vet att jag har hunden,men det räknas lixom inte... Middagen blev iaf bra idag och brorsan dök upp tillslut.så jäkla blöt. dyngsur. När ja kom hem så satte ja på mig galonerna å så knata ja ut med hunden. Å det regnar än!! har väl regnat i fem timmar nu.
Tur att ja slipper kvällsrundan..

Ska ta å lägga mig strax.Bra att komma i sängs i tid. Skönt dessutom. Ska bli härligt att mysa ihop med pojken under täcket *S* Nej men ja lägger mig så nära honom så han blir tokig.Men ja är ju iskall och han är varm som en kamin.. så det är ju så klart att ja gör det..

Tänkte skriva av mig lite ikväll,men ja orkar inte riktigt.. Känner mig så trött å seg!..Men det kommer ju en ny dag imorrn..får se hur ja känner mig då..men nu är det borsta tänderna och sängen som gäller.. natti natt♥

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: