Ingen bebis..

9 nov, fars dag, Theos namnsdag, Jag (bara för att ja måste vara lite smått romantiskt lagd).
10 Nov, Hanna, Lotta  ( Hanna har sagt hela tiden att Theo kommer innan BF).
11 Nov, Mindy
12 Nov, Annika, Crille
13 Nov, Jonas, Johan (bara för att jäklas då vi ska flytta).
14 Nov, Malin, Greggan
15 nov
, Lillemor, Anders
16, 17 nov, Evelina
18 nov, Mindy
21 Nov, Cicci

Mina fina kommentarer
Postat av: Fru Evelina

men fy då! hoppas det släpper snart! snart har ni honom hos er =)!!



min helg har varit lugn, är lite halvkrasslig men annars är allt bra!



hur är det i nya lyan?



kram

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Haha du glömde totalt bort att skriva vem d var ifrån din senaste kommentar.Tur så förstod jag vem det var :) Jag åt såå god taco paj till lunch.Men den tog slut alldeles för snabbt.jag måste försöka göra sån själv nån gång.

Har du något recept på nån sån? kram

2008-11-17 @ 12:26:42
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: