Sängen är hemma..


Igår så åkte vi först till babyland och hämtade sängen. Så nu står det här hemma. Så najs. Vill bara montera den och lägga i madrass och lakan och spjälskyddet och mysa till det ordentligt. Men det får vänta till iaf tors. Så trist ju.. Men den är iaf hemma, så slipper jag tänka på det..

Vi åkte till ikea, men vi vände, för fy satan så mkt folk det var. Orkade inte gå omkring där inne. Vi tar det en annan dag helt enkelt. Vi åkte däremot istället till MIO. Inte mitt förslag - man kan tro det, men icke. Johan föreslog det och jag tackar ju inte nej till en sånt erbjudande =P Vi kom dit iaf och pratade då om det vita bordet som vi kollat på 75 tusen ggr. så vi gick dit för att köpa det. Tror ni inte att det är slut då. I hela sthlm. Kommer inte in förrän om en månad. Fan va irriterad jag blir. Bara för att jag faktiskt bestämde mig att vi skulle ta bordet. Jag blir så trött bara. Så nu kommer vi inte att ha ett soffbord då vi flyttar. Ja om vi inte tar med det här fula som vi har - vilket det nu får bli. =(

Annars så gjorde vi inte mkt, vi åkte bara hem. Käkade fattiga riddare, sen sov ja ett tag.. Sen blev det diskning och ommöblering av flyttkartongerna.. Så nu har vi en massa plats här hemma till fler kartonger *s* hah..


Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh gud vad störande när man äntligen bestämt sig liksom.Aja bara ni blir nöjda till slut.Den som väntar på något gott=)

Idag mår jag lite bättre.Ingen feber men däremot har jag börjat hosta.Hatar att hosta.Och sånt brukar juh sitta i ett tag. Igår var jag helt sänkt och d kändes som hela högra halvan av mitt ansikte skulle sprängas.As jobbigt.

Men men idag e d bättre:)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: