Cosmo night..

Igår då Lillemor och jag kom in till stan så var kön enorm. Då jag fått erbjudande förut angående cosmo kvällar så har det aldrig varit så mkt folk som det var igår. Kön var väl en 200 meter lång och fortsatte runt hörnan, så hur lång den egentligen var det vet jag inte. Vi vägra att ställa oss i kön och gick in på H&M istället. Kom ut och de skulle börja släppa in. Vi gjorde som några andra tjejer och ställde oss bakom dem. Så helt plötsligt var vi inne, bland de hundra första och fick en mascara *Asg* Brottsligt värre! :D Kom in och plocka på oss cosmopolitan (tänkte spara den tills ja ligger på bb å kanske har brist på å göra någe). Käka lite godis. De hade coca cola green tea, men eftersom Johan köpte den då vi var på eko så vet jag att den smakar skit och jag vägrade att ta den. Gick runt, men hittade inget. Då vi sen gick så fick man en goodiebag iaf. Den var ju absolut inte lika fylld som den brukar vara. Fanns en berlock där det stod cosmo på, sen en tidning och en mascara till. Knata in på donken och tog en dricka, sen så åkte vi hem. Var väl hemma strax efter 20. 

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Gud vad snäll du e o fixar alla erbjudanden o sånt=)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: