Vintertid..

Sitter och käkar mina äggmackor med juice som vanligt. Det är riktigt kyligt i lägenheten. Me no like. Fryser om fötterna och mina händer är iskalla. Jag som har haft sådana hormonproblem och fått riktigt bra cirkulation i händerna är iskall. Jag brukar vara kokhet. Vi närmar oss nollgradiga temperaturer. Våndas om det kommer bli kallade på tre veckor. *brr* Tre veckor kvar och sen bor jag inte här längre. Fy satan så skönt. Can´t wait!

Har tagit min dos av järn som faktiskt hjälpt mig som fasen de senaste två veckorna. Mitt järnvärde var så bra, men barnmorskan tyckte att eftersom jag är så trött hela tiden, att jag skulle knapra lite järn (2tabl om dan). Kommer nog att fortsätta med det efter graviditeten med. Jag känner mej så mkt piggare - även om jag vara trött då och då. Mina öron är ok just nu. Ska inte säga att jag inte känner av dem, för det gör jag. Garanterat. men det var ju inte som igår iaf. På kvällen var det inte skoj. Jag tog på mig mössa för att slippa blåsten, men det blåste så mkt så att det gick rakt igenom ändå. Följde med johan och ludde ut på en promenad på 15 min. Var så skönt och komma ut och få luft. Därefter värkte mina öron lite mer, men alvedonen dämpar en hel del faktiskt. Får se hur dem är ikväll. Jag antar att jag måste knata upp i morgon bitti, gå ner till vårdcentralen och be dem kika på öronen.

Slog om till vintertid imorse. Känns ju sådär va. Men inget man kan rå för. Ska klä på mig här, ska troligen iväg på en snabbis med johan. sen kommer annika och plockar upp mig kl 13 - dax att pimpa gravarna. Sen så ska vi till per och marianne. Hälsa på lilla Annie. Jag kommer att vara så död då jag kommer hem, fy fasen. Skönt ändå att göra någe. Gör så jäkla lite på vardagarna. Har åkkort denna vecka som kommer - ja till tors lr fre. Sen kommer jag nog inte att köpa någe åkkort. Avvaktar och se om jag behöver ett.

Nej klä på sig var det (as usual)...

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

Ja föräldrar vill bara väl men i bland kan det vara små jobbigt..det är bara att slå dövörat till..Ska bara slappa med min kära i dag..för det är så trist väder..ska åka o handla mat..men ska åka till BAbyproffsen o titta på vad man kan tänka sig att köpa längre fram..alltid kul att titta o drömma ett tag framåt...Har du inga syskon? Min bror o jag tycker samma om våra föräldrar...vi vet hur vis ka tolka med dem,,men jag ärglad för jag har dem i alla fall...HA en skön dag.kram kram

Postat av: sara

jo jag tänkte samma sak, att det var på tiden att de fick in en variant av Miu Miu...har klickat runt massor på andra sidor och hittat så fina, men det är så jobbigt att beställa från nya sidor när man inte vet vilket stolek man ska ta, plus att den på Gina fick jag ju för halva priset jämfört med de andra jag hade hittat, är väldigt glad, haha =)

Ja vi ska absolut ses imorgon! Jag jobbar på Gärdet, så vi kan väl ses i t-centrlen? Jag slutar tre men brukar kunna komma loss tidigare, typ kvart i tre. Men för säkerhets skull så kan vi ju säga kvart över tre, ska vi köra på vid Åhléns? Sen kan vi ju typ käka eller fika, det kan vi ju se då vad vi är sugna på. Är det den här bloggen som gäller nu, eller har det bara blivit mer uppdateringar på den här på senaste?

2008-10-26 @ 12:46:40
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: sara

yes vad bra =) Då ses vi imorgon!

2008-10-26 @ 17:43:57
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Hellue gums.

hur e läget?? Inga känningar att den lilla pluppen kommer snart?? =)

Kramisar

2008-10-26 @ 18:34:59
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: sara

tidigare kommer jag nog inte, brukar kunna gå kvart i tre och då är jag i stan ganska prick kl tre. Ses imorgon!

2008-10-26 @ 20:41:45
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: