Dopklänning!


Efter att ha varit på dop igår så insåg jag att jag vill ha en ganska så lång klänning. dessutom så vill ja ha kort i ärmarna - eftersom theo är ganska så lång och jag vill ju att klänningen ska passa.

jag tror jag har hittat den jag vill ha nu,. men den är ju ganska så dyr. det är ju problemet. men ja tänkte. hellre att lägga ut en dyr. å så har man den i flera generationer. den är ju helt underbar..just detaljerna.

ska även lägga till 240 kr så får man en blå rosett och sen broderat in theos namn å datum för dop.. sånt ska ja ha! Förhoppningsvis så slipper man ha den där fula färgen däremot. Kan tänka mig blå. å sen om ja får en tjej så blir det i rosa färg.. men ja vet inte än. ska prata med hon som säljer klänningarna...





Nu är klänningen beställd och redan på väg hem till oss till och med. Här gick det undan. Blev i stilen script och vit tråd så att det smälter in i klänningen. Så kanon nöjd. Den borde dyka upp nu här i veckan. Ska bli så skoj att se den! Ååå va glad jag är!

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den var juh jättefin! Kul att kunna brodera in namnet!

På torsdag har jag inte planerat något speciellt. Så det ska nog funka.

Usch inte skoj att gå till tandläkaren, men nödvändigt.

2009-04-06 @ 11:44:00

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: