tanken är god..

pratade med mamma i telefonen. hon började prata om att där hon jobba ska börja anställa en massa folk till hösten. om jag var intresserad att söka. tanken är ju snäll. men vi hade inte tänkt å sätt in theo på dagis förrän i mars..å sen har ja ju inte sagt till henne att jag tänker vara höggravid nästa år. tänkte säga det då det sker. men ändå. så mkt å tänka på rent praktiskt. men vi har redan bestämt oss ändå. inget kan ändra på det.. ja jo om det inte skulle funka dåra..

Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

åh, vet du... vi träffade svens syster nere vid midsommarfirandet och dom ska ha en bebis i december. är inte det höjden av orättvisa?? jag försökte säga till sven att det ju är perfekt om vi fixar en till nu med då blir det ju mindre än ett halvår emellan kusinerna, men icke...

Postat av: emma - mamma till meja

vet du, jag har sökt lite på det här med foglossning på olika sidor, och man avråds från att bli gravid igen tidigare än 6 mån efter att foglossningen försvunnit...

2009-06-20 @ 11:59:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: