Börjar likna någe..

Igår pulade jag ute i hallen. Jag skulle upp med alla mina tavlor är tanken. Ska bli en theo vägg. Ska ju framkalla bilder, så ja tänkte framkalla några som kunde sitta på väggen. Saknas en tavla där nere. Men den ska upp den med. Blev iaf väldans nöjd måste jag säga. Över förväntan.

 

I lördags fick vi även upp texten på väggen ute i hallen! Det vart så fint! Vi vinklade lite på welcome så att det inte blev sådär jätte rakt! Jag vart så himlans glad! :D Nu fattas det bara att göra fint i resten av hallen.. Men det går ju framåt iaf. Alltid någe..

 

Gjorde även Theo´s hand och fotavtryck igår. Har filat lite på dem så att dem passar i ramen. Idag ska jag köpa en tuschpenna lr tunn pensel och måla. så att man kan skriva namnet och datum. vore trevligt.. Sååå ja ni ser. jag är i full gång =)


Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Va fint du gjort i eran hall vännen!! Jätte fint!! Ramarna är himla fina! Vart har du köpt dom?



Måste bara fråga... Kom mensen igång, eller ville det sej?? Så nyfiken!!



Ta hand om dej!!



Kramen

Postat av: Annelie

Både för och nackdelar att mensen är på G då... Men fördelarna är väl då att du vet när du har ÄL!! Ja, jag hoppas det tar skruv snart!! ;)



På lördag ska Matthias till Sälen!! Får vi se hur det går!! Säsongsarbete visserligen, men alltid nått!! Han blir ju arbetslös i december. Gör sista dagen 11/12.

Han har, eller ska, söka jobb på Swebus i Sthlm, väntar bara på papprena från Rikspolisstyrelsen! Men blir ingen flytt till varken Sälen eller Sthlm i första taget. Absolut inte Sälen!! Sthlm kan jag tänka mej, men ändå inte!!

Ja, vi får se vart det slutar!!



Ta hand om dej!!



Kramen

2009-11-03 @ 14:26:14
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Helen

Vad jättefint du har gjort det både i hallen och på Theos dörr :D.



Var länge sen jag var in på den här bloggen nu, men jag håller vderkligen tummarna för att du blir med barn den här månaden, för jag vet själv hur jobbigt det är att försöka och försöka, det tar så mycket på krafterna att vilja nåt så mycket som man gör, men det kommer vännen.



Ha det bäst :D



Kramisar i massor

2009-11-04 @ 10:02:53
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det ser jätte fint ut! :)

2009-11-08 @ 11:36:25
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: