Polisanmälan x2

så idag gick ja upp å prata med mannen. han va trevlig från början å sen vart han otrevlig som fanken. mamman som va urskum i fre va "trevlig" å lugn. hon va inte som han iaf. försökte lugna ner honom etc. men det blir en anmälan emot han då han säger att det var ludde som bet hans hund å att det va den som satt fast i deras hund. det gör inget för min del då ja har vittnen. så nu håller ja på å få tag i dem bara..

då hotade han mig. så nu ligger det en anmälan för det med..  myyyyycket trevligt..

har iaf
*skrivit ner händelserna i fre
*händelserna i dag
*fotat ludde
*behållt alla kvitton
*polisanmält
*pratat med en av tjejen som var med.. (ett av vittnet, ska försööka hitta det andra - hon alltså hjälper mig)


vet inte vem som skrev den anonyma kommentaren under. men ja glömde skriva det. vi ska ju tillbaka till vetrinären nån gång mellan mån-ons. då kommer vi att be om en skriftligt dokument från veterinären som hade hand om ludde och skriva i detalj om hur det var. tyvärr får ja väl säga så glömde vi att ta en bild då vi åkte in. asså be veterinären om det. för man såg inge själv pga luddes hår. men inne hos veterinären så hade dem säkerligen kunnat det. men det löser sig. känns som vi har det mesta under kontroll iaf.. ja förutom magen..

usch ja har haft så ont i magen idag. tänk om han faktiskt tänker göra någe. har nämligen hört från hon som hjälpte mig att han är kriminell och har hunden som skydd. suttit inne flertalet ggr etc. så magen gör så ont,. vill böla till å från,. å det är mest för att ja känner att tänk om han skulle skada theo på någe sätt. vad som helst..  =(

Mina fina kommentarer
Postat av: Malin

Men vilken idiot alltså! Sånna folk ska fan inte ha hundar!

Postat av: Anonym

Fy fan vad förbannad jag blir! Bra att du fotat, han kan ju säga vad fan han vill! Sen kan du ju be om skriftlig utsago från veterinären också, se till att spara alla kvitton och be om veterinärens bedömning på papper.

Och nej, såna där människor ska inte ha hund... speciellt inte pitbull, eftersom dem kräver en stark ledare... annars blir dem ju sådär!

Nä, jävla idiot!

2010-08-15 @ 20:15:16
Postat av: Helen

Vilken idiot som inte ens kan ta ansvar för vad hans egen hund gör utan måste skylla ifrån sig :S.



Hoppas Ludde mår bättre nu och att han har druckit och ätit under dagen.



Massa kramar

2010-08-15 @ 21:50:52
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

UUsch vad hemskt allt låter! Stackrs vovvis. Tror inte snubben riskerar fängelse för att slippa betala veterinär räkning så det behöver du nog itne oroa dig för men jag förstår att du gör det, skulle jag också gjort helt klart. sånt är så sjukt läskigt.

Läste idag din kommentar om getingarna, fy helvete. jag hatar getingar men vi har typ bara haft 1-2 inne under sommaren så vi har blivit skonade.

Boken till skolan har kommit iallafall som tur är. MEn jag har legat efter med en uppgift som ska lämnas in imorgon så jag hoppas jag lyckas knåpa ihop den imorron eller att jag får uppskov med inlämningen. Dom brukar vara rätt schyssta så. efter det har jag läkar besök i veckan och föräldrar möte på dagiset emmie ska börja på så vi kan väll försöka boka lekdejt i veckan när jag vet hur det gått med inlämnigen?

Hoppas ludde mår bättre snart. Och att du får lite lugn och ro. KRamar

2010-08-15 @ 23:32:42
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ju jag som skrev anonyma kommentaren, jag glömde ju skriva mitt namn! Börjar bli vanligare nuförtiden.

Fy vad obehagligt att han är kriminell! Ja, har du polisanmält honom, så tror jag inte han vill åka in igen. Alla kommer ju fatta att han gjort det, han har motivet, och ett hot har uttalats. Men jag förstår att du är illa till mods! :(

Hör av dig om hur det gick sen! Kram!

2010-08-16 @ 10:45:52
Postat av: Annika

Okej, men nu FÖRSVANN mitt namn faktiskt. Det är JAG som är anonyma skrivaren. Damn it

2010-08-16 @ 10:46:35
Postat av: Jennie

hihi när inte jag men det har du redan rett ut nu ser jag. Vem är mannen? Vad heter han?

Vad hände? Vad sa han osv osv?

Du ska Nina att det är tomma hot, men jag förstår om du får ont i magen.

Kramar

2010-08-16 @ 13:11:00
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Hanna

som sagt... sjuka idoter till människor!! vad ska dom med hund till?? stackars djur! och stackars ludde som råkade vara på fel plats vid fel tillfälle! =(

2010-08-17 @ 09:37:34
URL: http://hannaofsweden.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: