Tröttmössa..

KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE

 

Helt seriöst. Jag är så trött idag. Så trött. Önskar att någon kunde komma hem hit och hämta Theo. Att han fick gå ut och leka. Springa av sig en massa. Jag kan nämligen knappt hålla ögonen öppna. Är rädd att jag kommer somna i från honom. Tanken var ju att vi skulle åka till Andys idag. Försökt få igång kroppen hela morgonen. Men det funkar inte. Igår hade jag hand om Theo hela dan. Johan var inte hemma. Så det vart ju öppna förskolan, promenad, gunga, äta å bada.. Han somnade gott till 19.30. Då kände jag hur trött jag var i kroppen. Inte knoppen. Så jag sket i disken. Lät den vara. Trodde att Johan skulle komma hem till 20. men han kom hem runt 2.30 i natt.

 

Skulle fixa ordning mig inför kvällen och ta mig en kopp te runt 2å jag satte nu3. Då vaknar Theo och är hysterisk. Han ville inte somna om och skrek verkligen. Skulle krama om mig hela tiden. Så jag fick sitta med honom. Han somnade men det gick inte att lägga ner honom. Jag la mig i  sängen med skrutten och han somnade. Lät han ligga kvar där. Helt plötsligt så hörde jag några fossingar ute i hallen. Då kom han springandes. Så fick han ligga på mig i soffan ett tag. Som den gamla goa tiden då han alltid somnade på mitt bröst. Han var så trött men ville inte sova. Å skrek och va allmänt hysterisk faktiskt. Så tillslut gick vi tillbaka till våran säng. 30 min senare så somnade han. då var klockan 00.30. Tänkte att ja ligger kvar ett tag, så att han inte vaknar om jag rör mig. Då somnade ja ju. På en min.. hah..

 

Vaknade kl 2 på natten. Mannen va inte hemma alls. Så ja ringde och då var han i bilen iaf.. Så borstade jag tänderna, bytte till pyjamasen och somnade bums igen. Då vaknade Theo igen. Men somnade om på en gång. När johan väl var hemma så flyttade han in Theo. Då började han skrika efter fem min. Men johan tog honom. Klockan 5 vaknade han igen. Som vanligt. Så där hysterisk igen. Jag förstår inte vad det är. Han fick en välling och var super trött men somnade inte förrän en timme senare. Å sen upp kl 8..

 

Så jag är trött från igår rent allmänt och så nu hela natten. Att allt ska komma på en gång - då han annars sover så förbaskat bra.. Skulle behöva kaffe idag tror jag. Jag drack två koppar igår. Men min mage tål inte kaffe . så är det bara. Får sån kramp. Men ibland kanske det är värt att få det - om man bara kan hålla sig vaken å ta sig igenom hela dan..

 

Herrn här kommer ju inte somna förrän tidigast kl 13.. Hur fanken ska jag hålla mig vaken i tre timmar tiill. minst? Nej det är riktigt hemskt  idag. Länge sen jag var såhär trött..


Fick sova två timmar på eftermiddagen. Han somnade 12.45. Skönt det iaf.. Känner mig lite bättre nu. Alltid något.. NU laddar ja för OS kväll :P


Mina fina kommentarer
Postat av: louise

Usch vilken natt. Hoppas att det blir bättre denna natten.

Det e så jobbigt när man e så trött och killarna är hur vakna o pigga som helst.



Har precis fått en övertrött skrutt att somna här. Blev nämligen avbrutna mitt i förmiddsgs läggningen för det kom ng gubbbar o skulle spola rören.

Så då kunde ju skrutt inte somna när han brukade utan först nu, stackarn var så övertrött att han bara grät.

Härlig timing det där, vi kommer ng gng mellan 8- 16.

Såklart att de skulle råka pricka in det mitt i skrutts vila.



Så nu ska jag passa på att käka lite lunch innan han vaknar o ska ha lunch.



Hoppas att du fick din välförtjänta vila



Ha en trevlig tisdag



Kramar

Postat av: Linda, Stolt Mamma till två Busfrön

Helt ärligt så tycker jag att du ska säga till J att han får säga ifrån på skarpen då detta kommer kanske att bli en klyfta mellan er då du måste gå in i försvarsställning så fort den människan visar sig. Det är inte rätt!!!

Stå på dig, en dag så kommer allt och då är det henne det är synd om. Man kan inte hålla tyst bara för att det är de lugnaste. Man måste sätta sig själv och sin familj främst!!!



Tänker på dig.

2010-02-16 @ 11:17:02
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Helen

Men fy då vilken jobbig kväll och natt ni hade :(. Hoppas att han sover länge idag på dan så du hinner vila lite då och att den här kvällen och natten blir bättre :)



Sköt om dig.

Kramisar

2010-02-16 @ 13:28:01
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till sam

Tja! Har ju glömt svara på frågan om vart badstället ligger. I skåne, är där nu hos familjen!! Kram

2010-02-16 @ 13:44:38
Postat av: Annika

Usch usch usch... Stackare. Hoppas du fått sova middag idag.

2010-02-16 @ 16:09:45
Postat av: Linda, Stolt Mamma till två Busfrön

Åhh tack så mycket. ja jag ska gifta mig första helgen i september på exakt den platsen som vi träffades :)



Ja det är mega spännande, men oj vad det är mycket att tänka på och fixa.



jag tror helt klart att det kommer att lösa sig.

Kram

2010-02-16 @ 17:49:12
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Stackare!!

Hoppas natten blir till den bättre, inatt!! Så du inte behöver gå som i dvala imorrn igen!!

Hur mår du annars?

Här är det snuvigt för min del, men inget annat... Trött, men det hör väl till!! Inget huvudvärk idag iallafall... Skönt det!



Kramen

2010-02-16 @ 22:45:43
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: