Bilder från dagen..

Lillemor och jag idag..

Lillemor - gillar den här bilden, oavsett va du säger ;)

Jag idag. Blir nog samma kläder i morgon. Vet inte annars va ja ska ha på mej. Plus att jag lyckades med att Iiiiinte kladda ner dessa. yey! Måste vara första gången..

Lillemor och Emmie

Söta Emmie. Lyckades ju tajma hennes smile =)

Blomsingar..


Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Hahaha herregud undrar om jag någonsin kommer känna mig nöjd med någon bild? Jag blir såå obekväm framför kameran om någon annan än jag själv är i närheten så det blir super löjliga bilder. Sen inser jag att jag fan måste göra något åt mina enormt ugly tänder. Davinci veneers är väll det enda som skulle funka. hahaha du vet från alla makeover program i usa. Typ 5000kr per tand. perfa. Sen att jag ser groteskt tjock ut det vet jag ju redan kanske är dumt att försöka dölja i ännu större kläder. haha. Du blir så otroligt vacker på bild! Alltså du är ju vacker i verkligheten med men att lyckas bli det på bild är fan inte lätt.

Maten från koh panjang ser riktigt smarrig ut! Lycka till imorgon och hoppas du inte gråter ögonen ur dig =) Det kommer nog bli en super dag. Glöm inte vattenfast mascara. Tack för idag också. Stor kram.


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: