Ont som fan...

Usch vid 23 igår så kände jag att huvudvärken började komma knallandes igen. Trodde det var pga att jag hade druckigt cider. Men det var det ju inte. En timme senare så kom mensen.. Sen hela natten har jag haft så jäkla ont. Inte kunnat ligga rakt med benen ens. Fick ta alvedon och ipren vid 8 snåret imorse och sen gick ja å la mig nån timme till. Nu är det ändå så att jag kan gå raklång. Men va fasen då. Ska man behöva få såhär ont?

Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Tack för igår gumman, var supermysigt :D Hopaps ni har ett bra kals idag med.



Har mensen kommit än? Stor kram

Postat av: Helen

Usch så jobbit att du ska behöva ha så ont, har du kollat upp det? Hur har det gått med cystan? Tänkte om den kunda ha något med det onda att göra?



Så otroligt tråkigt att mensen kom den här månaden med men snart så kommer du att slippa den och få din efterlängtade bebis :O).



Ha en skön dag.



Kramisar

2010-01-10 @ 12:29:23
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: