Presenter

Nu har jag fått lite frågor om vad jag önskar mig i present. Det var ju inte det lättaste att komma på något. Men när jag väl satt på msn med Hanna så kom ja ju på lite =) Så ja tänkte att jag kunde skriva dem här med.

  • Almanacka från personlig almanacka - Men det fick ja just av Hanna, så det kan ja bocka av nu =)
  • Presentkort på nån klädesbutik - är ju i behov av nya kläder
  • Presenkort på Hemtex
  • Pengar rent allmänt - Behöver nya skor bland annat, men vet inte från vilken butik.
  • En ny handsfree till min sony ericsson. Den jag har är sönder.
  • Ittalla Essence vitvins glas 6 st
  • Ittala Essence champagne glas 6 st
Hmm va fasen kom jag på mer? Nej nu måste ja tänka efter. Får fylla på allt eftersom..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: