Ny sko.. (rabattkod)

Beställde hem denna sko till theo. kikade på den i affär. å ja skulle köpt den vilket fall som helst. men nu fick ja den för halva priset inne hos ellos. yey..

 

Rabattkoder hos ellos:

Rabatt: 215705 (40% på valfri vara vid order över 200:-)
Rabatt: 215833 (50% rabatt på skor vid order över 200:-)
Rabatt: 3104 (50% rabatt på valfri vara vid nybeställning om minst 200:-)

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi ja helt klart din förtjänst! Fantastiskt material!! TACK FÖR TIPSET! :D



Ja tack det är har gått över förväntan på nya jobbet, idag firade vi med ett glas champange innan vi gick hem på kontoret och på måndag bjuder företaget på lunch igen, då blir det East för hela bunten hihi Väldigt trevliga förmåner:)



När skulle du till Ams? Hoppas verkligen det går bra för dig vännen, och det där med vårdcentralerna måste ju gå att lösa! Inte ok att det ska vara så svårt.



Hoppas ni har en underbar helg framför er!!



Kramar från mig och mina naglar haha ;-)

Postat av: Therese, Henry & Charlie

Åh, hade inte en aning om att Kavat fanns på Ellos! Måste kolla upp vilken storlek och beställa jag med! Halva priset är ju inte fel =)



Hoppas ni får en trevlig helg! =)

Kramar

2010-03-20 @ 06:55:54
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: