trött!

jag skulle behöva sova bort nån dag. bokstavligen! min kropp håller på å ge upp. ja har bara inte tid å sova nu. men som ja känner nu så kommer ja inte ens orka laga mat, äta mat.. ja måste få sova..

ja har börjat få sån där värk i kroppen. det innebär att ja måste vila. kroppen tycker att det är för mkt nu. great. ja som inte ens börjat än. men ja känner ju igen tecknena. lika bra å lyssna..

nu väntar ja på att johan ska komma hem. sen ska han ut med hunden å SEN ska ja lägga mig.

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Kul med roliga projekt och allt som stundar, men ja NINA! Bra att du lyssnar på kroppen!!

Ingenting funkar ju om du inte funkar.

Hoppas du tar dig tid åt vila vila vila nu!!

Kramar

2010-11-05 @ 17:31:39
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Fick du rätt på hemsidan? Kommer nog inte in ikväll, har lovat Sven datorfri kväll ;)

Postat av: Rockkärringen

Inte kul att vara trött, men som du skriver så måste man lyssna på kroppen. Speciellt i ditt tillstånd :)

Men kul att ni har projekt som gör att ni kommer att trivas så toppen bra.

2010-11-05 @ 22:12:51
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: