Fullt upp..

usch ja har haft så mkt för mig denna vecka. ja asså förutom å ligga sjuk :P det har ju tagit upp hela min tid i stort sett, men annars så har ja varit duktig å läst allt  inför skolan. kollat igenom alla jäkla sidor som ska läsas etc. nu har ja en grej ja måste skriva till fre. vet inte hur jag ska hinna med det då sonen är sjuk nu.. fick hämtas idag.. egentligen har ja skola imorrn å på fre. men som tur är så är inte det obligatoriskt. så ja tänkte hoppa in OM Theo sover imorrn. Annars så har dem mest övningar. tänkt att ja ska hinna på kvällen, men då kvällen väl kommer är ja så trött så att jag inte vet vad jag heter.. nu ska ja iaf sova så att jag orkar med hela morgondagen. även om theo är dålig så är han inte direkt still. Däremot va han klängig och gnällig till å från ikväll. Varm och hostig å hes. Försökte få i honom alvedon. Jäkla skit alvedon som smakar skit så att han vägrar. Dem andra rump.. asså ordet har fallit bort. dem iaf verkar göra så ont på honom - han blir helt förstörd. Men ja, får vi inte i honom oralt å får vi väl köra på det ändå.

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: