Dax igen...

Ja tänkte byta lösen igen. ja måste känner ja. dels för att ja inte minns va fasen ja har :P å dels för att ja vet inte hur många som kommer få tillgång till denna. just nu är ni några. inte super många. men några. ibland kan ja känna att det blir för många ändå. äh ja vet inte just nu. svårt. återkommer...

Mina fina kommentarer
Postat av: Malin [Foto & vardag]

Om jag får så fortsätter jag gärna läsa.. Men förstår om du vill hålla det hemligt :)

Postat av: Helen

Förstår att du vill hålla antalet nere eftersom du är väldigt privat här inne vilket är poängen med en lösenordsskyddad blogg. Men kom ihåg att det är du som ska känna dig bekväm med vilka som får tillgång till dina innersta tankar och att du inte ska ta hänsyn till någon annans känslor när du bestämmer vilka som ska få fortsätta läsa den här bloggen.



Ta hand om dig gumman och hoppas du får en bra dag.



Kramar

2011-02-07 @ 09:27:41
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag förstår din känsla helt!

Men hoppas såklart jag får fortsätta läsa!

Nu var det tag sen jag var inne och håller på att läsa ikapp mig.. så det lär komma en del kommentarer idag haha



Kram på dig tjejen!

2011-02-19 @ 16:15:56

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: