Fajtas med carema

Ringde till ÖNH och fick en tid i slutet av nästa vecka. Dem sa sådär ska du inte gå. det är ju inte ok. å skulle ringa om det dök upp en avbokad tid innan. kanske kan ja få halka in med freja redan på måndag. tänkte fråga iaf.

iaf så ringde ja då upp till carema och sa att ja fått en tid å dem får sjukskriva mig längre då ja inte kommer att bli friskare förrän det här är åtgärdat. å ja ska dit då å då. å bad läkaren å ringa upp. var på hon i receptionen ringer upp mig å säger att ja isf får komma dit på en ny bedömning. men ja va ju där igår!!!!!!!! va fan har hänt på ett dygn? så dem vägrar skriva ut en sjukskrivning. men dem vet om allt, dem vet hur ja mår. ja träffa dem som sagt tom igår å då sa dem att ja åkt på en ny virusinfektion + det här med bihålan. dem vet. Å på det så vägrar läkaren prata med mig. så ja vart så knäckt så ja grät å sen la ja på luren.
 
så ja tog upp mitt frikort å ringde nr som stod på det. klagomål å synpunkter. hon försökte hitta läkarna, men dem står inte ens skrivna på carema ?? helt sjukt. hon tog iaf mina uppgifter å sen så skulle hon försöka å ringa å få tag i nån högre å prata med. å sen be dem ringa mig. ja är knäckt å ja orkar inte, men fan om ja ska behöva springa som ett joglo fram å tillbaka för att dem inte sköter sina jobb. dem ville ju bara att resultaten skulle ha kommit fram negativt, som om ja hitta på. men nu gjorde det inte det! fattar inte att dem inte kan va normala någonstans!! Jävla puckon.
 
FIGHT!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: