Kämpigt.

Nu drar jag igång denna blogg igen. Är dags nu. Jag behöver ventilera, men jag kan inte skriva allt på min andra blogg. Det här är för privat och jag vill inte ens att min mamma ska se vad jag tycker och tänker.
 
Det är jobbigt nu. så jobbigt. Så mkt tårar som rinner. Vad var det som hände? Dem har hittat förändringar i mammas skelett (ryggen) och även i lymfarna. hon ska göra en gynundersökning och sen mammografi. det var inte länge sen hon gjorde en mammografi, så om det skulle visa sig att det är något, så skulle det ha gått jäkla fort. vilket skrämmer mig så satans mkt.
 
mamma är 63 år, jag vägrar att förlora henne! vi ska fan kämpa så innåt norden. det kommer att ta mkt energi, den som redan var tillbaka. men samtidigt så kände ja att om detta hade kommit i januari, så hade jag gått under totalt. nu klarar jag detta. det måste bara bli bra. det som oroar mig med, det är att hon redan i okt förra året gick och sökte för denna värk. dem skicka hem henne med inflammation i brosket. så ja är orolig om hur mkt det växt å spridit sig. när hon kunde ha fått behandling för länge sen.
 
bara en jävla väntan just nu. det som är värst och inte ha nån plan överhuvudtaget. just nu är hon inlagd med stora mängder morfin. helt sjukt. å dem som tänkte skicka hem henne i tors kväll. ja är så jäkla glad att ja tjatade så mkt att hon tillslut åkte in. fyy fan säger ja bara. jävla skit alltså!
 
 

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: