Ansökan om semester..

Igår så skickade ja min ansökan om semester till försäkringskassan. När man är sjukskriven så måste man ju fråga dem om lov. Känns lite komiskt att skriva och fråga när de sitter inne med ett beslut som verkar ta år och dar. Jag förstår inte, vad finns det att tänka på. De fick ju in alla andra papper i feb. De sa " nej men det här tar en vecka" och nu har det gått 2-3 månader. Jag bråkar om att få rehabiltering så att jag kan börja jobba. Tycker att det gynnar både dem och mig, men ja.. vet inte vad det är som är så jäkla svårt. Så jag vet inte ens om ja har sjukkassa den månaden som ja frågar om lov om ja får åka. Det är ju sjukt.. Men ja måste ju ansöka. annars så är det ju kört om ja har det å inte har gjort det. då kan ja bli av med en veckas pengar.. fy fan vilket krångel. Men nu har ja iaf skickat in skiten, sen får vi se vad som händer..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: