Inflyttad!

usch jag är så trött och sliten. Har jobbar arslet av mig från morgon till kväll. Nu kan vi ju iaf gå på golvet. men ja. det är långt ifrån klart. Idag- nu på kvällen så kom databordet på plats. Älsklingen fixade allt så att ja skulle kunna surfa lite. dvs sitta still större delen imorrn. han tycker att ja springer för mkt och gör saker som ja inte ska göra. I agree, men fan så skönt det är att ha någe å göra eftersom bebben vägrar att komma ut.. har inte tänkt på att ja har gått över tiden ett skit sen i tis. Varit packning, inflyttning och packa upp.. Orkar inte skriva om allt idag. så ja ska ta kort och uppdatera bloggen mer imorrn. jag är bara så jäkla trött just nu. ska gå å lägga mig i vår sköna soffa och kolla rush hour 3. vi har canal + under helgen.. dvs sista dan idag. ska passa på å se på den..

återkommer imorrn! pöss!

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh vad skönt att du fått tbx det. Gud vad bra att han ser till att ta hand om dig din johan.Han kommer bli så bra pappa! Idag har jag varit super seg och inte gjort mycket alls. J har legat i sängen totalt bakis och mått super dåligt.Och Rebecca har varit hos pappa igen. Tack för i lördags det var så trevligt=) Ha en skön kväll framför filmen nu. KRamis


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: