Mkt gjort - fast ändå inte..

va uppe tidigt imorse. vakna av att det ringde på dörren. familjebostäder var här å fixa lampan som va trasig i kylen. vore ju najs om den fungerade då man flytta in.. men nu gör det ju det. då klev ja upp. tvättade en tvätt och satte på en diskmaskin. surfa litegranna. gick igenom underkläder och sånt. kasta en del och la undan en del. sen slängde vi lite kartonger. inte många. vi var nämligen å hämta vår post från gamla lägenheten. så fick ja lite luft oxå. skönt. sen handla vi god avocadosallad på vägen hem. kollat på serier och nu sitter ja här. johan ska bli klar med den sista lådan som ska ner till källarn.. sen är allt där som ska vara där.. sweeeet!

fått gått på kryckor då å då idag. värst va det väl i natt. kom ur sängen hur lätt som helst - varje gång. men sen var det stopp. så kryckorna får stå bredvid sängen i natt igen..

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh vad nice att ni fått ordning.Då måste vi komma förbi igen snart o se hur det ser ut=)

Var till läkaren idag och hon har virus.OVanligt, fan dom där jävla virusarna kan juh dra åt Hlvt* =)

Jag har mått sjukt illa idag och igår kväll kände jag mig riktigt hängig.SOmna tidigt. Får se hur d går för sys idag.Ska ringa mamma senare o höra om hon vet något nytt.Ska ta o vila nu så jag får bort huvudvärk o illamående lite grann tror jag. KRamis


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: