Uppe med tuppen..

Usch imorse vaknade jag 05,50.. Sen dess har jag inte lyckats somna om. Mös med älsklingen en halvtimme i sängen innan han var tvungen att gå upp. Men sen så satte jag mig vid honom och kikade på nyheterna och åt frukost. Tredje morgonen på raken som jag är hungrig tidigt på morgonen. Försökte sen sova då han gick, men det ville inte kroppen. Blir så irriterad. Känner mig enormt spänd. Det är bara för att det är en del att stå i under dagen idag. Ska packa ner allt idag. I morgon flyttar vi ju. Visst jag kan väl vänta tills Johan kommer hem, men om jag känner mig själv riktigt så brinner det i knutarna. Jag har inget tålamod för att vänta. Jag vill ha allt fixat.

Packade så mkt igår, så jag trodde att jag skulle vara helt slut - vilket jag inte var. Det enda som var helt slut var väl min rygg. Den känns bra idag. Har iaf en massa att stå i under dagen. Så då ligger jag bara och tänker på det. Dvs jag kan inte sova. Tänkte att om jag går upp ett tag och sitter vid datorn så kanske jag blir lite mer psykiskt trött och kan somna. Men än så länge känner jag inte av det.. =/

Ikväll vill ja ha det ledigt. Käka någon god mat och kolla på serier som är på väg ner.. Bara njuta av att detta är sista kvällen i den här jäkla lägenheten.. =) Sen kanske få en tidig kväll och sova. I morgon ska vi vara och hämta nyckeln mellan klockan 8-10. Sen börjar flytten och troligtvis en tripp till ikea.
GRATTIS LARS SOM FYLLER ÅR IDAG!!!

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn snäckan..Så skoj att ni ska flytta i morgon..Då hinner du fixa barnkamaren lita i alla fall :)Hade tänkt börja med min nån gång efter nyår :) Längtar så mycket..HA en skön dag.kramamr


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: