Begränsningar..


Idag var det fullt upp från början till slut. Inget blev egentligen som planerat. Brorsan kom hit och hakade på oss först till farsta. Vi skulle byta till vinterdäck. Vi var tvungna att vänta i 1½ timme. När vi kommer dit sen så är det inte färdigt. Jo allt förutom det ena hjulet. Det satt så hårt skruvat så de fick helt enkelt inte loss det. Vi åkte hem och lämnade däcken och sen åkte vi mot Nacka. Johan kollade upp flera olika ställen som kunde fixa hans däck. Så han lämnade mig och Putte i nacka forum. Vi knatade omkring där. Skoj att se hur mkt de egentligen hade byggt om. Så mkt större. Trodde däremot att det skulle vara bättre. Som tex skärholmen. 1½ timme senare kommer Johan tillbaka. Då hade han varit på 4 olika ställen innan han fick hjälp. Så nu har vi iaf vinterdäck på bilen. Putte behövde hjälp med dataprylar så vi var inne på media mark och kolla igen. Då hittade jag tack gode gud en massage stol. Så på de där 45 min (som de tog innan dem kom därifrån) så började min rygg faktiskt att återhämta sig. Dock inte mina fötter. Kände hur mkt de hade svullnat i skon och de värkte som satan under fotsulorna. Jag måste inse mina begränsningar nån gång tycker man!!! Kom hem och kunde knappt gå alltså. Så jag har nu vilat fötterna hela kvällen. Orkade därför inte att gå å handla som vi behöver, ja orkade inte heller åka till babyland och hämta ut spjälsängen. Vi får helt enkelt ta det då vi hinner. Nu ska ja hoppa i säng, värker i kroppen.. VILA!!!!!

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon sötis...Såg att det är 1 November nu..vad tiden går...kändes inte så länge sedan man längtade till sommaren...Nu längtar man bara till våren få den lilla till världen :) Allt bra med dig denna lördag? Cubos affären finns inte i Malmö men i en by i närheten har dem den på deras center..får åka o titta i dagarna...Ha en skön halloween..kram kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: