Ryggvärk..

Får väl skylla mig själv egentligen. Jag började med och rensa. Kolla en snabbis i köket vad jag kan slänga, vad jag ska behålla och vad som ska till nån annan. Vi pratar då torrmat. Kastade de gamla kryddorna som vi köpte från turkiet för x antal år sedan inkl burkarna. Slängde även hyllan som jag fick av mormor där man kan förvara kryddor. Den var inte fräsch längre. Har tre stora papperspåsar med saker å ting som ska slängas + två plastkassar. Sen på det har ja en kasse med mat som ska hem till brorsan min. Sen efter det så diska jag och det är där jag fick ryggvärk. Den är så dåligt bygg den där diskhon, jag tror det är någe fel på höjden på den. Så fort jag diskar så får ja ont. Det är inte bara jag, johan får det med. Hjälper ju inte att man har en knodd som börjar väga en hel del heller.

Ska ut med bollen strax är det tänkt. Börjar ju mörkna fort nu och jag vägrar gå i skogen då det närmar sig mörkt.. usch skog å mörker funkar inte för mig. ska klä på mej iaf å kila. förhoppningsvis så spöregnar det inte nu som det gjorde förut. kallt å jäkligt. är lite sugen på godis.. fruktsalladen (med morötter) hjälpte inte, inte heller de pepparkakor som ja tröck i mig. sötsuget är kvar. ska käka pasta ikväll igen, weeee! så gott! usch känner inte alls för att gå ut säger ja bara..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: