Gah..

Mår fortfarande så jäkla illa. Va fasen är det som gör att jag känner det? Mina bröst är idag större. Så ja undrar om det kan vara mensen som påverkar mina hormoner. Just för brösten och sen kanske illmåendet med? Kommer när det vill nämligen. tröttheten är ju ett faktum med.
Mensen har varit mkt mkt mindre idag och värken med. Så skönt. känns som om skiten är slut när som helst. Testerna från testlagret kom idag iaf. Beställde igår kväll och hade dem med posten idag. går ju så snabbt! kanon!

usch känner mig så nervös och illa till mods att vi måste gå igenom detta igen. inte allt som hör till alltså. Utan väntan och väntan och väntan.. nervositeten..

skönt att det är så mkt som händer just nu. så att man har en del å pyssla med medans iaf..

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att den är på väg att vara över redan :). Håller tummarna för att det tar snart så du slipper detta eviga förväntan och besvikelsen om vart annat :). Håller tummarna hårt för att tomten är snäll iår :D.



Kramisar

Postat av: emma - mamma till meja

Snart blir det en bebis ska du se :) Har du ringt sös?



Kramar!

2009-11-20 @ 08:29:58
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: