Lite ont..

När ja va hemma hos mamma så började ja få lite ont. I magen såklart. Jag som inte haft ont på hela långa dagen. Däremot natten till idag. En av anledningarna till att ja sov så himlans dåligt. Iaf hemma hos mamma så började ja få ont. ganska så mkt oxå. då började blödningarna att öka,. är inte alls som igår. det kan ja ju säga. men det är ändå lite mer än vanligt. från att inte blöda nånting alls på dan? så skumt.

Ska ta å sova nu. är en ny dag i morgon som väntas å ja måste måste försöka få lite sömn. förstår inte ens att ja e vaken! helt sjukt. varit pigg hela dan. jätte pigg. om man jämför med igår å sömnen i natt. men nu har ja helt tappar ork. hoppas att mannen är hemma hela förmiddagen i morgon så att ja kan sova ut med.. får se..

nej nu ska ja bädda sängen och sen sova. sova sova sova! längtar!

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Usch va jobbigt du verkar ha det med denna fördömda mens!! Usch å fy... Tycker så synd om dej!!!



Sådär kan jag oxå ha... Från att inte ha blött nånting alls under dagen, så på kvällen kommer syndafloden typ... INTE ett dugg kul!! Bättre då det kommer lite i taget under dagens gång... Blir så himla irriterad!! Men får väl dras med detta till man hamnar i klimakteriet antar jag...



Planerar ni bebis?? GUUUD va mysigt!!! Håller tummar och tår på att det snart ska ta sej för er!! Såååå himla mysigt!!! :) ;)

Själva har vi gjort vårt på den fronten... Så när tvillingarna föddes med snitt, så steriliserade jag mej samtidigt... Börjar ju komma upp i åren oxå (34 i januari) ;)



Hoppas verkligen att du får sova gott inatt!!



Kramen

Postat av: Annelie

Glömde ju säga... Tusen tack för lösen till denna blogg!!! :) Kramen :D

2009-10-05 @ 23:43:16
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: