När?

Försökte ta kort på mina ägglossningsstickor. Blir helt galen på min kropp nämligen,. Först va det svagt och sen blev det starkare. Å ja satt å vänta på det starka starka starka.. Men va händer. Jo den börjar om från noll igen. Å dagen efter får jag svagt utslag igen och igen å igen å så blev det liiite starkare å så händer samma sak igen. Noll. Å så börjar det om. Jag förstår inte. När ska ja då ha ägglossning? Kommer ju ta sju svåra år och då som först står jag där gravid. Fy fasen va det ska ta lång tid innan kroppen kommer på banan. Vet att ja e råkänslig för hormoner. Men shiiiiit.

 

Angående blödningen som jag hade för ett tag sen så var det ju uppenbarligen inte cystan som gjorde detta. Suck. Den är kvar. Men då har ju jag börjat grubbla där med. Fick jag ett missfall? Det var ju såå konstigt. Dessutom så fick ja dragningar i bröstet? sååå skumt och de där få kilorna som ja gick ner, har ja nu gått upp. ja 2-3 kg. När inget händer så står man ju och stampar på ett och samma ställe. Finns så mkt frågetecken. Blir trött av det bara. Tur att Theo tar upp så mkt tid att man inte har just den tiiiiiiden till å tänka..


Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Du ska se att det "smäller till" när man minst anar!! Det gjorde det för oss de 2 sista gångerna!! Innan jag blev gravid med Moa så tänkte jag "att nästa mens börjar jag med piller igen..." Men det blev ingen mer mens på ca 1 år!! ;) Lika nu sist!! Hade slutat med p-sprutan för att vi ville ha en liten sladdis, men efter några månader så kom vi fram till att vi ändå kanske skulle vänta ett tag med bebis nr3... Så jag gick till mvc och fick piller utskrivet och väntade in mensen... som aldrig kom... Då va jag gravid... Och vi blev såklart jätte glada!!

Så jag kan tro att det slår till när ni minst anar det vännen!! Håller tummarna tills de vitnar!! ;)

Ja, kan ju ha vart missfall du fick nu sist...Iom att du blödde så himla mycke!!! Med tanke på spänningarna i boobsen oxå...

Önskar er all lycka!!



Kramen


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: