Shoppa..

I morgon hoppas jag att få shoppa lite. Hittade ett par skor då jag var i stan i lördags. Dock så köpte jag dem inte, Sen dess har ja inte slutat tänka på dem. Typiskt mig. Så jag tänkte kika efter dem i morgon. Eller kanske hitta ett par andra fina..

Ska sen in på specsavers å hitta nya bågar. Jag fick pengar av johan i klapp för att köpa ett par. Då vi var i nacka sist så var jag inne och provade 75 st. Fy farao så svårt det var. Vet inte om det var för att jag är så van vid dem jag har. Minns när jag köpte dessa för två år sen. mina första så hade jag stoooooora issues.. Hittade iaf ett par som ja tyckte va ok.. Jag gillar ju märket ben sherman. Som de såklart INTE har längre. Morr! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. så jäkla svårt. Vill ju trivas i dem. undra om johan vill svänga förbi farsta  en snabbis. där ja hitta ben sherman sist.. plus att det vore bra med lite smakråd från mamma. hon va ju med sist då ja beställde..

är det nån som vet om jag måste göra en ny synundersökning nu då det gått två år? lr är det inte alls som med linser? tycker att jag ser så jäkla bra med dessa fortfarande. Men skenet kanske bedrar?

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Åh vad kul med nya glajjer! Ingen aning om du behöver göra undersökning tyvärr. Hoppas du hittar några du gillar!

Postat av: Jennie

Hihi min abrillor är också från Specsavers!Jag tyckte först oj vad många så svårt, men ändrade mig senare till fan det finns ju inte några osm jag verkligen vill ha! HA HA

Men men tillslut blev det ju 2 par iaf, ångrar de ena faktiskt men men 1 år har jag haft dem får väl hänga med ett tag till innan jag byter. Har ju dem bara vid behöv, även om jag egentligen ska ha dem alltid..



Spännande att se vad du valde! :)

2010-01-07 @ 11:30:26
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: