vårskor..

Ooo spanat in vårskor till skrutten. Älskar dem till vänster.

Har jag sagt att jag älskar kavat skor? hahahaha :D


Mina fina kommentarer
Postat av: Therese och Henry

Dom till vänster var riktigt läckra!! =)

Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Åh vårskor - skor som mina barn kommer GÅ i.

Haha.

Nu känns det LITE roligare att köpa skor till dom, närde faktiskt kommer gå i dem =P

Dock har jag svårt för kavat .. typiskt då det är typ den enda skon som är bra för barn att gå i - och vi därför såklart kommer köpa dom.

Men eftersom att du verkar hitta fina kavatisar, kanske di kan skicka någion sida till mig med en massa kavatisar ;)

Vem vet, då kanske jag också blir hoocked ;)

2010-01-18 @ 15:50:28
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: