Inköp...

T shirten och adidaströjan är från farbror. Sen vart det en ny pyjamas och nya strumpor till skrutten. Han behöver verkligen nya, då hans fötter växt som fasen - kan inte ha dem andra strumpisarna längre..

 

Beställde även hem lite saker från HM. Fler strumpor till Theo, även till mig. Nya underbyxor *yey*, en till piké (nu matchar far å son :D ) och sen en ny bikini till mig - om man någonsin vill gå i en bikini någe mer.


Sen ska jag köpa jeansen från lindex. Å kanske, å då menar ja KANSKE, så ska jag köpa tröjorna med frukt på. Den gröna ska jag nog köpa. Men den andra är väldigt mkt mönster, heh. Så jag får se hur jag gör. Ska tänka på saken. Väntade på en liten rabattkod, men det verkar ju inte finnas någe. Bara för smått smått..

 

RABATTER

Klicka på bilden. Så kommer ni in på hemsidan och längst ner så hittar ni denna rabatt.

HM koder som ger 50 kr rabatt styck är 1304 & 1825 = 100 kr rabatt

 


 

TRO INTE ATT JAG INTE SER VAD NI SKRIVER. TACK FÖR ALLA PEPPNINGAR! JAG HAR BARA INTE SÅN JÄTTE ORK JUST NU ATT SVARA PÅ KOMMENTARER ETC. FÖRSÖKER ATT UPPDATERA HÄR INNE SÅ MKT JAG ORKAR FÖR ATT NI SKA HA LITE SKIT Å LÄSA :D Å NU HAR JA VÄRLDENS HUVUDVÄRK - SÅ NU LOGGAR JA UT.. MASSA KRAMAR!!!!!


Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

T-shirten från farbror är ju helt underbar :D, alla kläderna är jättefina :D



Trist att du har huvudvärk igen, hoppas du sliper den snart.



Kramisar

Postat av: Lillemor

Super fina kläder. Din bikini var så snygg! Vill också ha. men det får vänta tills jag vet hur bach kroppen kommer se ut.

Idag har jag tränat igen och sola sen.

Är å trött nu men jätte skönt att träna faktist.



Syrran undra om du ville komma på hennes "fest" på lördag?

Imorgon ska vi iväg och göra massa saker men vi kan väll höra imorgon kväll på tel? Är du hemma då.

kramisar

2010-03-04 @ 20:12:07
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Malin

Nice med massa rabatter..kanske skulle sätta mig och surfa lite ;)

2010-03-04 @ 21:13:18
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Annelie

Hej vännen!!

Åh, vad mycket fina kläder!! Måste köpa en del jag med till småsnufflisarna, så de har nått till våren/sommaren!! Ska surfa runt lite och kolla. Egentligen bode jag väl sova... But not...



Tilde & Molly tackar massor för gratulationerna!! Sen bad de mej att skicka en massa blötispussar till Theo!! Lillprinsen!!



Sköt om dej gumz!!



Kramen

2010-03-05 @ 01:18:37
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: