Köpt..

 

Idag köpte jag hem dessa två. Vi är super nöjda med dem. Köpte i storlek 98!! Lillskrutten har ju blivit så stor.. blev även den där mössan som vi kikat på i storlek 52/54.. Tyvärr så var byxorna slut, men jag ska åka upp till globen tror jag och handla dem. Det kommer att bli i storlek 92. Sen vantar är ett problem. Kikat på lindex och kappahl etc.. På nätet. Svårt å hitta. Dem är antingen slut eller så är det inte sådana vi letar efter. Hittat ett par på linus och lotta - men jag vill ju prova dem först. Ska upp till stadium lr intersport. Se om ja kan hitta någe denna gång. gjorde det inte sist. Men dem kanske har ett annat sortiment. Måste hitta en liten ryggsäck med. Se vad det kan bli...


Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Snygga dom var! Och härliga färger med!



Som väska röstar jag på en mini-kånken eller en haglöfs-mini, såå söta ju =)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: