Mer knas..

såå ja mailade ams idag för å be dem skicka ut ett beslut om varför dem avskrivit mig från a kassan. Vill ju ha det på papper. Men då får ja tillbaka:

Hej Nina!

Tack för ditt mail. Du är inte avaktualiserad om det är det du menar. Däremot står du som "arbetssökande med förhinder". Jag rekommenderar dig att ta kontakt med din handläggare, Anna-Lena Gustavsson på tfn ---- eller maila anna-lena för mer information.


Jahopps? det va ju inte alls det ja hörde. Så då va ja tillbaka på ruta ett. så ja maila hon anna lena och hon ringde upp. hur trevlig som helst å så visade det sig att hon ska sluta så ja ska få nån annan. men suck. bara för att hon va super trevlig. ja hoppas hon den andra är det med. visade iaf att hon inte hade gått igenom mitt ärende ens. hon hade inget susning om någe.. å hade då inte tillgång till det än. så hon skulle iaf läsa det och sen ringa mig så fort hon visste läget.

men jaa det är ju en röra iaf.. men nu ska ja lägga det bakom mig. tills mån. så skönt å slippa tänka på det!

Rent generellt så måste ja lära mig att släppa hur jag känner lite. Om jag irriterar mig på något som sagts eller gjorts/ på någon så måste jag kunna släppa det. Gå vidare, inte låta det grämma ner mig. Få mig att må sämre på något sätt. Inte ta åt mig så mkt om det är något jag tar illa vid mig.. Bara släppa släppa släppa. Jag försöker iaf..

Mina fina kommentarer
Postat av: Martina

stakare inte lätt för dig gumman:( trist att hon ska sluta när man kommer bra överäns med nån.



söta bilder på theo med cykeln:)



klart de borde finnas pool på lekland de är där vi köpt våran:S



hoppas helgen är bra

kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: