Jäkla skit!


Jäkla skit vad det ska vara svårt att hitta en klänning att ha till bröllopet! suck! ska nog försöka leta i helgen lite, men annars så funderar jag på att beställa hem denna. Dock var det för lite större personer och den minsta storleken är nr 14. Jag är ju inte minst i hela världen, men jag undrar om det kan bli för stort för mig. Frågan är om man ska chansa ändå. Om man ändå inte hittar något. Tiden börjar ju bli knapp.

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Vilken underbar klänning, var har du hittat den?



Kramar

Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Beställ den. Går ju alltid att skicka tillbaka om den inte passar :)

2010-09-14 @ 16:55:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

Men du... har du verkligen kollat H&M nätshop? D finns ju många klänningar där ja tyckte va din stil... =) Eller har ja fel?! =)

2010-09-14 @ 20:47:02
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: